Online onderdelen

Meer informatie? Klik hier

Onderwerp: Persbericht Case-IH - 13 juli 2011

Mechanisatiebedrijf de Jong kiest voor Case-IH dealerschap

Na alle perikelen met Louis Nagel en John Deere afgelopen voorjaar was het niet vanzelfsprekend dat alle dealers verder konden en wilden gaan met het merk John Deere. Voor alle John Deere dealers een goed moment om hun dealerschap tegen het licht te houden en de alternatieven op een rijtje te zetten. Met de nieuwe strategie van John Deere was het de keuze of het meerderheidsbelang te verkopen, of afscheid nemen.

Wij als Mechanisatiebedrijf de Jong bv hebben besloten om als zelfstandige onderneming verder te gaan en keuzes te maken waarin de klant voorop staat, en waarbij wij onze eigen identiteit houden.

Reparatie en de service voor onze John Deere-klanten  continueren we zoals zij dat de afgelopen 15 jaar van ons gewend waren. Toch hebben we besloten voor onze “dealer- trouwe” klanten een ander merk te gaan voeren.  Met Case-IH hebben we een perfecte partner gevonden; een merk met een breed leveringsprogramma. Het is een merk met een sterk imago en een organisatie met een goede service. Het is een merk die ons groeimogelijkheden biedt in de toekomst en een ruim werkgebied voor de verkoop.

De officiele ingangsdatum van het dealer- contract zal 1 oktober zijn. In de tussentijd gaan wij alle medewerkers scholen, zowel de monteurs als de magazijn medewerkers, maar ook de verkoop medewerkers. Het magazijn zal uitgebreid worden met de nodige onderdelen.

Per half november  zullen we een introductie-show organiseren, zodat alle klanten kennis kunt maken met het gehele Case-IH programma.

Ondertussen zijn de eerste Case-IH trekkers reeds gearriveerd in de Kwakel. Het is een Case-IH Puma 185 CVX welke ingezet gaat worden als demo-trekker.

Mechanisatiebedrijf de Jong bv

Hoofdweg 4